HOE WERKT HET

Wat zijn de stappen om van je evenement een groot succes te maken. Of wil je eerst weten wat ons assortiment is?

STAPPENPLAN

Sport-O-Theek Haaglanden is dé aanbieder van alles op het gebied van sport- en spelmateriaal, evenementenmateriaal en springkussens. Scholen, (sport)verenigingen, speeltuinverenigingen, wijk- en buurtverenigingen maar ook sport- en spelevenementen kunnen hier gebruik van maken. Met een pakket naar keuze kan iedereen profiteren van de voordelen die Sport-O-Theek Haaglanden biedt.

Stap 1: Selecteer een pakket

Door 7 pakketten aan te bieden probeert Sport-O-Theek Haaglanden met iedereen mee te denken. Het jaarlijkse aantal activiteiten verschilt natuurlijk per partij en dus hebben wij een ruim assortiment aan pakketten gerealiseerd. Is het je nog niet gelukt om een keuze te maken of ben je toch op zoek naar een andere verhouding qua springkussens, stormbanen en overige materialen? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op en dan stellen wij samen met jou een persoonlijk pakket samen die aan alle wensen voldoet!

Stap 2: Selecteer de materialen

Nadat je een keuze hebt gemaakt, verwelkomen we jullie in onze Sport-O-Theek en mag je meteen aan de slag! Selecteer de materialen en kies de gewenste datum. Vervolgens zal je van ons binnen 24 uur een reactie krijgen over de beschikbaarheid. Wanneer al het gekozen materiaal op de gewenste datum beschikbaar is krijg je een bevestiging van je bestelling, wanneer dit niet het geval is ontvang je direct een aantrekkelijk alternatief. Hierbuiten kan je natuurlijk ook gewoon een losse bestelling doen zonder direct een pakket aan te schaffen en dit natuurlijk tegen een aantrekkelijk tarief.

Stap 3: Service

Vervolgens zal je een keuze maken op het gebied van service. Wil je dat wij de springkussens op locatie bezorgen en opbouwen? Dan nemen we dit uiteraard graag voor je uit handen. Wij begrijpen natuurlijk ook dat sommige partijen het liever zelf ophalen, aangezien je hier weer wat geld kan besparen. Wij denken graag mee en adviseren jullie graag bij het maken van een keuze, dus neem gerust even contact met ons op!

Stap 4: Informatie

Uiteraard is de planning het belangrijkste in dit proces en daarom vinden wij het heel belangrijk om zoveel mogelijk informatie te verkrijgen. Denk hierbij aan de starttijd en eindtijd van een evenement, ondergrond (zand, steen, gras, kunstgras), toegang (poort, verhoging, vrije toegang) en beschikbaarheid (op welk tijdstip kunnen we terecht en op welk tijdstip kunnen wij alles weer afbouwen?). Er komt dus een hoop voorbereiding bij kijken en dit willen wij voor jullie zo strak mogelijk invullen, aangezien deze factoren de kwaliteit van een evenement waarborgen.

Stap 5: De dag zelf

Wanneer alle zaken hierboven geregeld zijn, is het voor jullie tijd om je te focussen op de dag zelf. De materialen en springkussens zijn namelijk geregeld en hier hebben jullie geen omkijken meer naar! Wij zijn namelijk van mening dat de dag zelf vooral genieten moet zijn en dat er vooral geen omkijken moet zijn naar randzaken. Na het evenement horen wij graag hoe de dag is verlopen en eventuele reacties, zodat wij van elk volgend evenement een nog groter succes kunnen maken!

Na het aanschaffen van een pakket bespaart u een jaar lang honderden euro’s van de voordelen van Sport-O-Theek Haaglanden.

Er zijn twee opties voor de startdatum:

  • Per direct: in dat geval bent u op het moment van inschrijven direct lid van Sport-O-Theek Haaglanden. Wanneer u bijvoorbeeld op 1 mei 2018 lid wordt, dan is uw lidmaatschap geldig tot en met 30 april 2019.
  • Op een later tijdstip: in dat geval bent u vanaf een dag naar keuze lid van Sport-O-Theek Haaglanden. Wanneer u bijvoorbeeld op 1 mei lid wordt en dit lidmaatschap op 1 september 2018 in wilt laten gaan, dan is uw lidmaatschap geldig tot en met 31 augustus 2019.

Leden van Sport-O-Theek Haaglanden
krijgen de volgende extra’s tegen een sterk gereduceerd tarief:

  • Bezorgen en ophalen van de materialen Opbouw en afbouw van de materialen op locatie
  • Professionele begeleiding en ondersteuning van uw evenement

Bovenstaande aspecten worden berekend op basis van de hoeveelheid materialen, de duur van uw evenement en de afstand van onze opslagplaats tot aan uw evenement.

HOE WERKT HET

Wat zijn de stappen om van je evenement een groot succes te maken. Of wil je eerst weten wat ons assortiment is?

STAPPENPLAN

Sport-O-Theek Haaglanden is dé aanbieder van alles op het gebied van sport- en spelmateriaal, evenementenmateriaal en springkussens. Scholen, (sport)verenigingen, speeltuinverenigingen, wijk- en buurtverenigingen maar ook sport- en spelevenementen kunnen hier gebruik van maken. Met een pakket naar keuze kan iedereen profiteren van de voordelen die Sport-O-Theek Haaglanden biedt.

STAP 1: Kies een pakket

STAP 2: Selecteer materiaal

STAP 3: Service

STAP 4: Informatie

STAP 5: De dag zelf

Stap 1: Selecteer een pakket

Door 7 pakketten aan te bieden probeert Sport-O-Theek Haaglanden met iedereen mee te denken. Het jaarlijkse aantal activiteiten verschilt natuurlijk per partij en dus hebben wij een ruim assortiment aan pakketten gerealiseerd. Is het je nog niet gelukt om een keuze te maken of ben je toch op zoek naar een andere verhouding qua springkussens, stormbanen en overige materialen? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op en dan stellen wij samen met jou een persoonlijk pakket samen die aan alle wensen voldoet!

Stap 2: Selecteer de materialen

Nadat je een keuze hebt gemaakt, verwelkomen we jullie in onze Sport-O-Theek en mag je meteen aan de slag! Selecteer de materialen en kies de gewenste datum. Vervolgens zal je van ons binnen 24 uur een reactie krijgen over de beschikbaarheid. Wanneer al het gekozen materiaal op de gewenste datum beschikbaar is krijg je een bevestiging van je bestelling, wanneer dit niet het geval is ontvang je direct een aantrekkelijk alternatief. Hierbuiten kan je natuurlijk ook gewoon een losse bestelling doen zonder direct een pakket aan te schaffen en dit natuurlijk tegen een aantrekkelijk tarief.

Stap 3: Service

Vervolgens zal je een keuze maken op het gebied van service. Wil je dat wij de springkussens op locatie bezorgen en opbouwen? Dan nemen we dit uiteraard graag voor je uit handen. Wij begrijpen natuurlijk ook dat sommige partijen het liever zelf ophalen, aangezien je hier weer wat geld kan besparen. Wij denken graag mee en adviseren jullie graag bij het maken van een keuze, dus neem gerust even contact met ons op!

Stap 4: Informatie

Uiteraard is de planning het belangrijkste in dit proces en daarom vinden wij het heel belangrijk om zoveel mogelijk informatie te verkrijgen. Denk hierbij aan de starttijd en eindtijd van een evenement, ondergrond (zand, steen, gras, kunstgras), toegang (poort, verhoging, vrije toegang) en beschikbaarheid (op welk tijdstip kunnen we terecht en op welk tijdstip kunnen wij alles weer afbouwen?). Er komt dus een hoop voorbereiding bij kijken en dit willen wij voor jullie zo strak mogelijk invullen, aangezien deze factoren de kwaliteit van een evenement waarborgen.

Stap 5: De dag zelf

Wanneer alle zaken hierboven geregeld zijn, is het voor jullie tijd om je te focussen op de dag zelf. De materialen en springkussens zijn namelijk geregeld en hier hebben jullie geen omkijken meer naar! Wij zijn namelijk van mening dat de dag zelf vooral genieten moet zijn en dat er vooral geen omkijken moet zijn naar randzaken. Na het evenement horen wij graag hoe de dag is verlopen en eventuele reacties, zodat wij van elk volgend evenement een nog groter succes kunnen maken!

Na het aanschaffen van een pakket bespaart u een jaar lang honderden euro’s van de voordelen van Sport-O-Theek Haaglanden.

Er zijn twee opties voor de startdatum:

  • Per direct: in dat geval bent u op het moment van inschrijven direct lid van Sport-O-Theek Haaglanden. Wanneer u bijvoorbeeld op 1 mei 2018 lid wordt, dan is uw lidmaatschap geldig tot en met 30 april 2019.
  • Op een later tijdstip: in dat geval bent u vanaf een dag naar keuze lid van Sport-O-Theek Haaglanden. Wanneer u bijvoorbeeld op 1 mei lid wordt en dit lidmaatschap op 1 september 2018 in wilt laten gaan, dan is uw lidmaatschap geldig tot en met 31 augustus 2019.

Leden van Sport-O-Theek Haaglanden
krijgen de volgende extra’s tegen een sterk gereduceerd tarief:

  • Bezorgen en ophalen van de materialen Opbouw en afbouw van de materialen op locatie
  • Professionele begeleiding en ondersteuning van uw evenement

Bovenstaande aspecten worden berekend op basis van de hoeveelheid materialen, de duur van uw evenement en de afstand van onze opslagplaats tot aan uw evenement.

Schaf een lidmaatschap aan