Veel gestelde vragen

Reservering

Waarom kan ik maar 1 afleverlocatie opgegeven?

De bestellingen vinden per event plaats, dat wil zeggen dat de al de bestelde  materialen bedoeld zijn voor dezelfde locatie op de zelfde dag(en).

Ik kan maar 1 datum opgeven en ik wil meerdere dagen huren?

Als je materiaal meerdere dagen wilt huren. Moet je de bijvoorbeeld de luchtkussen voor twee dagen bestellen. Dit moeten opvolgende dagen zijn. Zijn het geen twee opvolgende dagen dan moet je een nieuwe bestelling aanmaken.

Hoe bestel ik voor twee events?

Bestel eerst voor het eerste event. Kies je materialen voor het eerste event. Ga naar checkout, vul je gegevens in en die van de locatie en klik op reserveren. Kies vervolgens de materialen voor de volgende dag, geef de andere locatie op klik op reserveren.

Op de dag zelf

Kan ik zelf de springkussen plaatsen?

Ja kunt zelf de springkussen plaatsten. Voor de grote springkussen adviseren we je dat door ons te laten doen. Geef ons wel genoeg tijd omdat te laten doen. Vandaar dat we vragen wanneer we kunnen beginnen en hoe laat je event begint.

Betalen

Wanneer moet ik betalen?

Wanneer je hebt besteld gaat er een bericht naar ons. Wij kijken of alles voorradig is, is dat het geval dan krijg je van ons een bevestiging per e-mail met een link. Als je op die link klikt kun je met Ideal betalen.

Moet ik borg betalen?

Nee, je hoeft geen borg te betalen.

Pakketten

Kan ik zelf bepalen wanneer ik mijn coupons gebruik?

Ja, je kunt zelf bepalen wanneer je de coupons gebruikt. In je winkelmandje zie je de bestelde materialen. Daaronder zie je de coupons die je hebt. Klik er op als je gebruik van wilt maken. De korting wordt dan toegepast.

Schaf een lidmaatschap aan